اعلام آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4083959
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

اعلام آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره «فجر تا فجر»

جانشین مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از اجرای جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان تا 20 آذرماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره فجر تا فجر

به گزارش ایکنا از کردستان، نظام مرادی، جانشین مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان امروز، 16 شهریورماه در نشست شورای قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اشاره به ضرورت تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز براساس اسناد بالا دستی، اظهار کرد: بر این اساس دو مأموریت برای ستاد اقامه نماز تعریف شده است که در اجرای هر دو مأموریت، آموزش و پرورش نقش محوری دارد.

وی اجرای جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» و اجرای نقشه راه را دو برنامه محوری این ستاد ذکر کرد و افزود: در این راستا پنج کمیته در ستاد اقامه نماز فعالیت دارد که مسئولیت کمیته دانش‌آموزی و نوجوان با آموزش‌و‌پرورش است که به زودی ابلاغ آن صادر خواهد شد.

جانشین مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با بیان اینکه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده جشنواره دارای پنج مرحله است، بیان کرد: 20 آذر ماه 1401 آخرین فرصت دریافت آثار است و افراد می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه https://noor.namaz.ir/ ارسال کنند.

وی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی، معلمان، دبیران، مدیران، معاونین و عوامل اجرایی مدارس و ستادهای اداری آموزش‌و‌پرورش را چهار گروه شرکت‌کننده در جشنواره ذکر کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار پژوهشی، ادبی، علمی و هنری خود را در مهلت مقرر بر اساس فراخوان به جشنواره ارسال کنند.

مرادی با تأکید بر اطلاع‌رسانی فراخوان جشنواره «فجر تا فجر» از طریق پرتال آموزش‌و‌پرورش استان، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های فضای مجازی، افزود: در نشست‌های مدیران مدارس نیز این موضوع تشریح و ضمن نظارت بر اجرای جشنواره، مستند سازی لازم صورت می‌گیرد.

وی از آمادگی ستاد اقامه نماز استان برای حضور در جلسات مدیران مدارس برای تشریح موضوع خبر داد و یادآور شد: ضرورت دارد مربیان پرورشی مدارس نیز در این مورد توجیه شوند.

انتهای پیام
captcha