اموال بدون استفاده دستگاه‌های اجرایی اردبیل صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود
کد خبر: 4084527
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

اموال بدون استفاده دستگاه‌های اجرایی اردبیل صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود

استاندار اردبیل گفت: اموال دستگاه‌های اجرایی بدون استفاده بر اساس قانون این اموال با مولدسازی، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ارائه خدمات از طریق دستگاه‌های مربوطه می‌شود.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۹ شهریورماه، ‌در نشست مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به بدون استفاده ماندن برخی اموال دستگاه‌های اجرایی، براساس قانون این اموال با مولدسازی، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ارائه خدمات از طریق دستگاه‌های مربوطه می‌شود.

وی افزود: این اموال و اراضی که جزو اموال دستگاه‌های اجرایی بوده و هیچ‌گونه نقشی در راستای ارائه خدمات ندارند، با مولدسازی صرف تحقق اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در دستگاه مربوطه برای پیشرفت استان اردبیل می‌شوند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پیگیری و انجام اقدامات مورد نیاز برای تسریع در روند اجرای مولدسازی مورد تأکید بوده و لازم است درآمدهای مولدسازی به دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل اقدامات نیمه‌تمام تزریق شود.

عاملی گفت: برخی دستگاه‌ها زمین‌های بلااستفاده‌ای در تعدادی از شهرستان‌های استان اردبیل دارند و برخی از این زمین‌ها با تغییر کاربری می‌تواند در حوزه‌های مختلف به‌کار گرفته شود که لازم است با حضور فرمانداران، تعیین تکلیف این اراضی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گزارشی از اقدامات انجام ‌گرفته در دستگاه‌های مختلف اجرایی در خصوص احصا و مولدسازی اموال مازاد ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha