انتشار فراخوان جشنواره نماز «فجر تا فجر» در سمنان
کد خبر: 4085525
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

انتشار فراخوان جشنواره نماز «فجر تا فجر» در سمنان

فراخوان بخش فرهنگی، هنری و ادبی جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی فضای مجازی نماز با عنوان «فجر تا فجر» استان سمنان منتشر شد.

انتشار فراخوان بخش فرهنگی، هنری و ادبی جشنواره نماز «فجر تا فجر»  در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جشنواره فضای مجازی نماز «فجر تا فجر» استان سمنان با موضوعات نماز و مسجد، نماز و مدرسه، نماز و نمازگزاران، نماز و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نماز و وحدت ملی، نماز و خانواده و نماز و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منتشر شده است.

همچنین این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش‌آموزان سه تا 18 سال و بزرگسالان 18 سال به بالا برگزار می‌شود و هنرمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کودکان می‌توانند با ارسال آثار در آن شرکت نمایند.

بخش فرهنگی این جشنواره در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرحهای گرافیکی شامل پوستر، اینفوگرافی، کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت، سرود، عکس خوشنویسی، و استوری در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

همچنین بخش ادبی جشنواره نماز فجر تا فجر شامل شعر، داستان، خاطره، قصه و قصه گوی، فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود در این قالب‌ها و در بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام، آپارات با هشتگ‌های#نور_نماز_بندگی و #فجر_تا_فجر_سمنان منتشر کرده و با مراجعه به سایت http://noor.namaz.ir فایل اثر تولیدی خود را ارسال نمایند.

یادآور می‌شود این جشنواره که زمان اجرای آن از بهمن 1400 تا بهمن 1401 تعیین شده زمان مرحله استانی آن اول بهمن 1401 و مرحله کشوری آن 12 بهمن 1401 خواهد بود.

جشنواره «فجر تا فجر» با همکاری ارگانها و دستگاههای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود و آدرس دبیرخانه استانی آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نشانی سمنان، بلوار قدس ابتدای خیابان شهید رجایی با شماره تماس 33320112 - 023 است.

انتهای پیام
captcha