مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود
کد خبر: 4085815
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و با خدمات‌رسانی ۷ موکب در شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

جلسه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، سلیمان هاشمی، فرماندار شهرستان آق‌قلا امروز، پنج شنبه ۲۴ شهریور در در قرارگاه خبری سردار شهید حسین همدانی این شهرستان که با موضوع پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد، بیان کرد: اهل‌سنت ارادت خاصی نسبت به خاندان رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) دارند و حضور اهل‌ سنت در پیاده‌روی اربعین و همچنین پذیرایی از کاروان‌های زائران اربعین حسینی در طول تاریخ گواه این موضوع است.

فرماندار شهرستان آق‌قلا با بیان‌اینکه دشمنان سعی در خدشه‌دار کردن وحدت بین اهل‌سنت و شیعه هستند، تصریح کرد: امسال شمار بسیاری از مردم اهل‌سنت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند که این نشان‌دهنده عشق و علاقه این مردم به خاندان عصمت و طهارت است.

هاشمی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های ستاد مرکزی اربعین و مجموعه ستادهای استانی و شهرستانی مراسمی نمادین راهپیمایی اربعین برای افرادی که توفیق حضور در این مراسم نداشتند برگزار شود.

فرماندار شهرستان آق‌قلا از برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان آق‌قلا خبر داد و گفت: این مراسم در روز اربعین ساعت ۷ صبح از گلزار شهدای شهرستان آق‌قلا به سمت امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد امید است این مراسم با هماهنگی های صورت گرفته با ۱۰ کمیته اجرایی با ارگان‌ها و نهادها به نحو احسن انجام شود.

وی همچنین از خدمت‌رسانی ۷ موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین در شهرستان آق‌قلا اشاره کرد و گفت: موکب اصلی در محل گلزار شهدای گمنام مستقر است و مابقی مواکب‌ها به ترتیب در محل «آلتین صحرا»، «شهرک صنعتی، سه راهی «حاجی‌قره -شورحیات»، مقابل«قربان‌آباد»، «امیرآباد» و محل«اسکای‌مون» استقرار خواهند شد.

 

 

انتهای پیام
captcha