استقرار 11 تیم عملیاتی اورژانس گیلان در مرز خسروی
کد خبر: 4085827
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

استقرار 11 تیم عملیاتی اورژانس گیلان در مرز خسروی

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی گیلان با بیان اینکه کاروان اعزامی اورژانس استان متشکل از ۱۱ تیم عملیاتی در مرز خسروی مستقر شدند، گفت: از ابتدای حضور کاروان اورژانس گیلان در مرز خسروی تاکنون دو هزار و ۶۵۷ بیمار توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس گیلان مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

تیم عملیاتی اورژانس گیلان در مرز خسروی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان، پیمان اسدی، رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی گیلان با اشاره به اعزام تیم‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی استان به مرز خسروی، اظهار کرد: کاروان اعزامی اورژانس استان متشکل از ۱۱ تیم عملیاتی شامل ۳۳ تکنسین به همراه هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس با هدف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از روز ۱۲ شهریورماه در مرز خسروی مستقر شدند.

وی افزود: تیم اعزامی اورژانس استان به منظور ارائه خدمات درمانی مورد نیاز زائرین به صورت ۲۴ ساعته در نقطه صفر مرزی حضور فعال داشته و تا بازگشت کامل زائران حسینی از کشور عراق جهت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در مرز حضور خواهند داشت.

اسدی با بیان اینکه از ابتدای حضور کاروان اورژانس گیلان در مرز خسروی تاکنون دو هزار و ۶۵۷ بیمار توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس گیلان مورد امدادرسانی قرار گرفتند، گفت: از این تعداد ۱۵۶ بیمار به مراکز درمانی منتقل و دو هزار و ۵۰۱  بیمار نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه این تیم‌ها تا اربعین حسینی در مرز مستقر بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به زوار اباعبدالله هستند، گفت: رعایت نکات بهداشت، راه‌های مقابله با گرمازدگی، توجه به اخبار و توصیه‌های مسئولین از کانال‌های رسمی کشور نکاتی است که باید زائران‌‌‌‌‌‌ اباعبدالله الحسین(ع) به آنها توجه کنند.

انتهای پیام
captcha