اربعین، نشان هوشمندی جریان تشیع در تاریخ است
کد خبر: 4086049
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

اربعین، نشان هوشمندی جریان تشیع در تاریخ است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: جریان بزرگداشت اربعین حسینی، نشان هوشمندی جریان تشیع در تاریخ است که نهضت مظلوم شیعه را در تاریخ بیش از هزارساله، به جهان معرفی کرده است.

محمدرضا دهقانی، دانشگاه آزاد اسلامی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در پیامی به مناسبت اربعین حسینی آورده است: «جریان بزرگداشت اربعین حسینی، نشان هوشمندی جریان تشیّع در تاریخ است که نهضت مظلوم شیعه را در تاریخ بیش از هزارساله، به جهان معرفی کرده است.

یاد امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می‌یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش‌های معنوی است و این بزرگداشت، مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریّت است تا آن زمان که صدای انالمهدی در جهان بپیچد و انّی جدّی الحسین (ع)، شناسنامه حضرت مهدی(عج) خواهد شد. همه عالم بدانند که حسین (ع) کسی است که امروز، پرچم عدالت در دستان فرزند صالح او قرار گرفته است.

اینجانب فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی ارادتمندان به خاندان نبوت و طهارت(ع) به ویژه مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان تسلیت گفته و امیدوارم خداوند منان، طاعات و عبادات ما را در این ایام قبول درگاهش قرار داده و همه ما از رهروان شایسته و صدیق سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یارانش باشیم.»

انتهای پیام
captcha