نمایش آیینی «از کربلا تا کربلا» در میناب اجرا شد
کد خبر: 4086228
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

نمایش آیینی «از کربلا تا کربلا» در میناب اجرا شد

مدیر کانون فرهنگی - هنری فرقان روستای باغگلان شهرستان میناب از اجرای نمایش «از کربلا تا کربلا» توسط این کانون به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

نمایش از کربلا تا کربلا

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از ستاد ارتباط رسانه‌ای(فهما) استان، حسن موحدی‌نژاد، مدیر کانون - فرهنگی هنری فرقان روستای باغگلان از توابع شهرستان میناب، امروز، 27 شهریور، اظهار کرد: نمایش «از کربلا تا کربلا» با همکاری هیئت مذهبی سیدالشهدا روستای باغگلان در محوطه قدمگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد.

وی افزود: نمایش از کربلا تا کربلا به نویسندگی و کارگردانی «علی ذاکری‌نیا» و تهیه‌کنندگی محمد و یوسف ذاکری با حضور بیش از 10 هزار نفر از عزاداران حسینی به اجرا درآمد. این اثر هنری، صحنه‌های از واقعه روز عاشورا، خرابه شام و واقعه روز اربعین را به تصویر می‌کشد.

موحدی‌نژاد با اشاره به اینکه «علی نجات ذاکری»، «امیرحسین نجات ذاکری»، «مصطفی ذاکری»، «محمد ذاکری‌نیا»، «علی رنجبرداد» در این نمایش به ایفای نقش پرداختند، تصریح کرد: علی و محمدرضا ذاکری‌نیا از مداحان این اثر و «عابد سنگری‌پور» صدابردار این نمایش بودند.

مدیر کانون فرهنگی - هنری فرقان روستای باغگلان شهرستان میناب در پایان یادآور شد: این نمایش همه ساله در روز اربعین حسینی با هنرمندی ۱۵۰ بازیگر کودک و نوجوان و بزرگسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha