آزادی ۲۶ زندانی غیرعمد استان مرکزی به برکت اربعین حسینی
کد خبر: 4086599
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

آزادی ۲۶ زندانی غیرعمد استان مرکزی به برکت اربعین حسینی

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان مرکزی با اشاره به اینکه در ایام اربعین ۲۶ زندانی واجدالشرایط آزاد شدند، گفت: ۱۱۰ زندانی نیز چشم‌انتظار رهایی هستند.

آزادی زندانیان حرائم غیرعمد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی، محمدحسن حسین‌بیگی، مدير نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان، از آزادی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی خبر داد.

وی ادامه داد: همزمان با ایام  اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام برای آزادی این زندانیان با کمک خیرین نیک‌اندیش 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

حسین‌بیگی اضافه کرد: مبلغ کل بدهی این مددجویان 214 میلیارد و 343 میلیون ریال بوده که از محل منابع مالی کمک‌های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار، اعطای تسهیلات از طریق بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و .... تأمین شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 110 نفر از محکومین جرائم غیرعمد محکومیت‌های تصادف و دیه، مهریه و نفقه، بدهی مالی غیر کلاهبرداری و...در زندان‌های استان منتظر کمک‌های خیرین هستند. مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند جهت کمک به آزادی زندانیان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001  به شماره کارت 8207- 9985-9918- 6037 نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

انتهای پیام
captcha