برگزاری نشست اخلاقی ویژه طلاب جدیدالورود در محلات
کد خبر: 4086616
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

برگزاری نشست اخلاقی ویژه طلاب جدیدالورود در محلات

اولین نشست اخلاقی طلبه‌های جدیدالورود امروز، 28 شهریور، در مدرسه علمیه فاطمیه (س) محلات برگزار شد.

نشست اخلاقی طلاب جدیدالورود در محلات

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، امروز، 28 شهریور، اولین نشست اخلاقی طلبه‌های جدیدالورود با موضوع «اولین گام خودسازی» در مدرسه علمیه فاطمیه (س)شهرستان محلات برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفری، مدرس حوزه با اشاره به رسالت بزرگ طلبگی بیان کرد: شما خواهران طلبه در مسیر باعظمتی گام برمی‌دارید و لازم است از همین ابتدا با دوبال علم و تقوا به عنوان مبلغ دین در راه ترویج اسلام ناب محمدی تلاش کنید.

وی آیه 122 سوره مبارکه «توبه»: «فَلَوْ لا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَه مِنْهُمْ طائِفَه لِیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَ لِیُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ» را شناسنامه و شجره‌نامه طلبگی دانست و اضافه کرد: توجه و تأکید به این آیه لبیک گفتن به طلبگی است و طلاب باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

صفری تصریح کرد: نگاه مبلغ دین به امور دنیوی محدود نیست، هم امور دنیوی و هم امور اخروی را در کنار یکدیگر شامل می‌شود و یادگیری دروس حوزه مقدمه‌ای است برای شناخت ادبیات دین. با درک این مطلب سختی‌های دروس آسان شده و برکت در زندگی قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha