17 مورد بازرسی در طرح نظارتی اربعین در یزد انجام شد
کد خبر: 4086664
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

17 مورد بازرسی در طرح نظارتی اربعین در یزد انجام شد

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از برگزاری طرح نظارتی اربعین حسینی با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات در بخش‌های سلامت، تغذیه و حمل و نقل خبر داد.

تعزیرات حکومتیبه گزارش ایکنا از یزد، سید محمد مهدی مهاجریان‌مقدم، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، 28 شهریورماه از برگزاری طرح نظارتی اربعین با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات در بخش‌های سلامت، تغذیه و حمل و نقل خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که به‌منظور نظارت بر خدمات ارائه شده به زائران اربعین، حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار شد، از دفاتر آژانس‌ها و مراکز فروش بلیط اتوبوس و هواپیما و پایانه‌های مسافربری و همچنین مراکز ارائه خدمات بین راهی و فروش مواد غذایی در مسیرهای تردد زائران بازرسی به عمل آمد.

مهاجریان‌مقدم با اشاره به 17 مورد بازرسی از مراکز هدف، در مدت اجرای این طرح افزود: طی این بازرسی‌ها یک مورد پرونده تخلف تشکیل و حکم قاطع و بازدارنده برای متهم این پرونده صادر و اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات و شکایات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند تا موضوع بلافاصله توسط تیم‌های بازرسی مورد بررسی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام
captcha