میزبانی قرارگاه اربعین قم از زائران تا پایان ماه صفر
کد خبر: 4086672
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

میزبانی قرارگاه اربعین قم از زائران تا پایان ماه صفر

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به اینکه فعالیت این قرارگاه تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: زائرانی که از سفر زیارتی اربعین در حال برگشت به شهر خود هستند می‌توانند تا پنجم مهرماه از همه خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن‌ عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران به‌صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شوند.

قرارگاهاربعین

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی اربعین، مهدی قربانی‌کرم، مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم طی سخنانی خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) را توفیق و عنایتی از سوی خدای متعال دانست و بیان کرد: تلاش خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم در خدمت به زوار امام حسین(ع) بیانگر روحیه جهادی، ایثارگری و ارادت آن‌ها به ائمه اطهار(ع) است.

وی ادامه داد: از پنجم ماه صفر تا روز گذشته 28 شهریورماه، ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی اربعین استان قم پذیرش شده‌اند که ۱۴ هزار و ۴۷۲ نفر از زائران، غیرایرانی بودند.

قربانی‌کرم گفت: روزانه ۷۸۰ نفر به‌صورت سه شیفت در بخش‌های پذیرش، اسکان، بهداشت و درمان، طبخ و توزیع غذا، رسانه، انتظامات، فرهنگی، تبلیغی، تأسیسات، ایستگاه‌های صلواتی، خدمات و پشتیبانی به زائران سیدالشهدا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مردمی اربعین در قم تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: زائرانی که از سفر زیارتی اربعین در حال برگشت به شهر خود هستند می‌توانند تا پنجم مهرماه از همه خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن‌ عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران به‌صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha