مراسم بزرگداشت چهل‌ودومین سالروز هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4087246
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

مراسم بزرگداشت چهل‌ودومین سالروز هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز هفته دفاع مقدس و مراسم رژه نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در کرمان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز هفته دفاع مقدس و مراسم رژه نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، اعضای شورای تامین استان و جمعی مسئولان کرمان امروز، ۳۱ شهریورماه در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس بیان کرد: در سال ۱۳۵۹ دشمن در خیال خام خود قصد تصرف کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت اما اتخاذ راهبردهای هوشمندانه نیروهای مسلح مانع این امر شد و این افتخار ابدی را نصیب ایران کرد.

وی اشغال نشدن یک وجب از خاک ایران در جنگ تحمیلی را سند ماندگار دوران دفاع برشمرد و گفت: اگر دشمن در سال ۱۳۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و با حمایت بلوک شرق و غرب تهاجمی علیه ایران انجام داد، امروز به آن‌ها نصحیت می‌کنیم که دیگر این خطای راهبردی را مرتکب نشوند زیرا امروز آمادگی نیروهای مسلح ایران با گذشته قابل مقایسه نیست.

امیر غلامعلیان افزود: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز به اندازه‌ای است که در کمترین زمان هر تهدیدی را سرکوب خواهیم کرد که این سند افتخار جمهوری اسلامی است، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان پر قدرت ولایت در کنار مردم هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح را تفسیر آیه «أَشِدَّاءُ الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» دانست و گفت: در حمایت از حدود و ثغور جمهوری اسلامی با کسی شوخی نداریم و در کنار مردم هستیم که همه اینها نتیجه انقلاب اسلامی ایران و افتخار است.

انتهای پیام
captcha