نیروهای مسلح؛ در تولید انواع تسلیحات راهبردی نیازی به بیگانگان ندارند
کد خبر: 4087262
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

نیروهای مسلح؛ در تولید انواع تسلیحات راهبردی نیازی به بیگانگان ندارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح پرتوان جمهوری اسلامی به اوج آمادگی و خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند و در تولید انواع تسلیحات راهبردی نیازی به بیگانگان ندارند.

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از کردستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به توانمندی نیروهای مسلح کشور اشاره و اظهار کرد: کشورهای منطقه به انبار مهمات و سلاح آمریکا تبدیل شده‌اند اما نیروهای مسلح ما با بهره‌گیری از توانمندی و بالندگی خود، آنچه را نیاز دارند، خود تولید می‌کنند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح پرتوان جمهوری اسلامی به اوج آمادگی و خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند و در تولید انواع تسلیحات راهبردی نیازی به بیگانگان ندارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در رهبری نیروها، مشروعیت آنان و مأموریت‌شان متمایز از نیروهای مسلح دیگر کشورها هستند، ضمن اینکه فرماندهی نیروهای مسلح ایران از رهبری با مشروعیت الهی برخوردار است.

وی ادامه داد: زمانی دشمن سفاک ایران اسلامی یعنی استکبار جهانی، فکر حمله به کشورمان را داشت اما امروز به واسطه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی، وجود اتحاد و همبستگی و رهبری فرزانه، نه تنها جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد، بلکه تحت تعقیب نیروهای مسلح کشورمان، روز به روز از منطقه فاصله می‌گیرد.

امیر حیدری با بیان اینکه ما وارث اقتدار و عزت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: امروز مکلف هستیم پرچمی را که از دست شهدا گرفته‌ایم، با دادن جان و سر به همرزمان خود تقدیم و از تمامیت ارضی کشور و ولایت فقیه دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی به واسطه امامت امت و رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب که تا این لحظه کشتیبان خوب و بی‌نظیری برای هدایت جامعه بوده، در اوج اقتدار و عزت به سر می‌برد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاهی و ارتشی را یک روح واحد در دو جسم توصیف کرد و افزود: صدام جنایتکار به عنوان مدیر اجرایی برنامه‌های ابرقدرت شرق و غرب و ۴۳ کشور، قصد ساقط کردن نظام اسلامی را داشت که در همان چند ماه اول جنگ تحمیلی، شکست خورد.

وی مکتب اسلام، امامت امت و رهبری خردمندانه امام راحل و همراهی ملت ایران را سه عامل پیروزی ایران در مقابل رژیم بعث دانست و گفت: اگر می خواهیم راه را گم نکنیم باید به شهدا اقتدا کرده و پشت سر ولایت فقیه که نماد مجسم صراط مستقیم است، حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha