هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است
کد خبر: 4087272
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) گفت: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است و یادآور دلاور مردی کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و مکتب اسلامی قله‌های بلند رشادت را در نوردیدند.

هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است

به گزارش ایکنا از گیلان، امیردریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان که در مقابل بوستان ملت رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است و یادآور دلاور مردی کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و مکتب اسلامی قله‌های بلند رشادت را در نوردیدند.

افزود: جوانان ما در جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع برای آزاد زیستن بهای بسیاری پرداخته‌اند و ارزش‌هایی چون ایمان، شجاعت و از خودگذشتگی را تحقق بخشیدند. مرزهای جنوب و غرب کشور به قربانگاه جوانان غیور این مرز و بوم تبدیل شد؛ روح والای آنان اینجا را به مکان مقدسی تبدیل کرد بطوریکه خاک تجلی خود را از آنان یافت.

وی افزود: تلاش نیروهای سپاه، ارتش و فرماندهان نظامی در تاریخ این مرز و بوم یادآور ایثار و رشادت ملت‌هایی است که با اقتدا به قیام امام حسین(ع) و تبعیت از فرماندهی کل قوا سرافرازی و آزادی را به ارمغان آوردند و با ایثار و از خودگذشتگی در برابر ظلم و ظالم ایستادگی کردند، امید است توفیق دهد جانشینان شایسته‌ای برای اینها بوده و این ارزش‌هارا پاس بداریم.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد. در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
captcha