صیانت از حریم ارزشها و اسلام ناب یک تکلیف همگانی است
کد خبر: 4087521
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

صیانت از حریم ارزشها و اسلام ناب یک تکلیف همگانی است

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه صیانت از حریم ارزشها و اسلام ناب و خون مطهر شهدا، یک تکلیف همگانی است، تصریح کرد: فضای مجازی تنها حربه دشمنان برای تحریک افکار جوانان است، لذا جوانان باید بیشتر مراقب فتنه انگیزی های دشمنان باشند.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان در مورد اقدامات اخیر عده‌ای فریب خورده و گروه‌های نفاق گفت: بدون شک تحقق اعجاز اربعین، سیر مقتدرانه موفقیت و حرکت تمدنی انقلاب اسلامی، تلاش برای مقابله با تحریم‌ها، بسط فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مهم‌ترین عامل عصبانیت دشمن است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: دشمن خبیث و جریان نفاق با سوء استفاده از اتفاق اخیر در یک برنامه از قبل طراحی شده با اجیرکردن یک عده افراد هنجارشکن و عناصر خود فروخته با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و تعرض به اموال عمومی و مقابله با نیروهای امنیتی دل مردم انقلابی را به درد آوردند، لذا مردم استان در محکومیت این حرکات مذبوحانه به فضل الهی در قالب راهپیمایی منسجم و باشکوه به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی استان با شرکت پرشور در راهپیمایی بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی کشاندند، افزود: مردم نجیب ما قدرشناس اند و همواره خودشان را مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران می‌دانند و سفره و نظام را از آن شهداء می‌دانند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: با حمایت مردم و ورود دستگاه‌های امنیتی و قضایی، برخورد قاطع با این مزدوران سیاسی و اجیر شده منافقین که خود بزرگترین جنایتکاران علیه آزادی‌های مدنی و حقوق بانوان می‌دانند قطعی و سخت و مقتدرانه خواهد بود و بزودی ابعاد آن بر همگان روشن خواهد شد.

وی با بیان‌اینکه صیانت از حریم ارزشها و اسلام ناب و خون مطهر شهدا، یک تکلیف همگانی است، تصریح کرد: فضای مجازی تنها حربه دشمنان برای تحریک افکار جوانان است، لذا جوانان باید بیشتر مراقب فتنه انگیزی های دشمنان باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: دشمنان ما همواره تلاش میکنند تا نعمت امنیت را که به برکت خونهای پاک شهداء و تلاشهای شبانه‌روزی نیروهای نظامی انتظامی فراهم می‌شود را از ملت بگیرند، اما ملت ما ملت هوشیار و آگاه است.

 

 

انتهای پیام
captcha