آحاد جامعه مدافع نعمت امنیت باشند
کد خبر: 4087565
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

آحاد جامعه مدافع نعمت امنیت باشند

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشیم، گفت: کسانی که با هر ادعایی پرچم و تابلوی امنیت جامعه ما را مخدوش می‌کنند، آسیب بزرگی به همه جامعه می‌رسانند.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، در مراسم نمادین بازگشایی مدارس که امروز، دوم مهرماه در دبیرستان امام محمد غزالی در سنندج برگزار شد، گفت: تحقق اهداف ما در رسیدن به بالندگی، رشد و شکوفایی و ادامه مسیر ما در علم‌آموزی، توسعه و ترویج علم و فناوری که در چهار دهه اخیر به پرچمداری مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم و برای رسیدن به قله‌های دانش، رشد و بالندگی کردستان نیازمند یک زمینه بسیار مهم یعنی امنیت است.

وی افزود: اگر امنیت و آرامش در جامعه حکم‌فرما نباشد، هیچ‌کدام از اهداف متعالی ما در استان محقق نخواهد شد و همچنان که اولیای دین می‌فرمایند باید قدر نعمت امنیت را بدانیم. امنیت امروز ما مرهون و مدیون رشادت، جانبازی، ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران ی هستیم به ویژه استان ما در زمانی که مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفته بود پا پیش گذاشتند و دفاع کردند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشیم، افزود: کسانی که با هر ادعایی پرچم و تابلوی امنیت جامعه ما را مخدوش می‌کنند، آسیب بزرگی را به همه جامعه می‌رسانند و این امر سنگ‌اندازی در مسیر قله‌های پیشرفتی است که ما در حال طی کردن آن هستیم.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: امیدواریم مردم بصیر ما که همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و دشمنان را زبون و سرخورده ساخته‌اند، این بار نیز آگاهانه همواره در صحنه باشند.

 وی در پایان یادآور شد: آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانش‌آموزان ایران اسلامی به ویژه دانش‌آموزان استان کردستان دارم.

انتهای پیام
captcha