حضور نیروهای مسلح؛ زمینه‌سار قوت قلب و ایجاد آرامش برای مردم
کد خبر: 4088178
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

حضور نیروهای مسلح؛ زمینه‌سار قوت قلب و ایجاد آرامش برای مردم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح در استان بیانگر امنیت و سبب قوت قلب و ایجاد آرامش بیشتر برای شهروندان شده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، چهارم مهرماه در دیدار با فرماندهی و جمعی از پرسنل قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبراسلام (ص) و شهادت سلاله‌های پاکش حضرت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: امام حسن مجتبی(ع) در حدیثی گهربار سه عامل کبر و خودپسندی، حرص ورزیدن و حسد به دیگران را موجب هلاکت، نابودی و بی‌ارزشی مردمان دانسته‌اند.

وی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه تواضع و فروتنی خواند و افزود: نیروهای دلسوز ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه انجام وظایف ذاتی خود و اقدامات زیرساختی، میشه در حوادث پیش آمده و وقایع طبیعی از جمله سیل و زلزله کمک کار مردم و نیروهای امدادی بوده اند که این خود جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان انجام کار فرهنگی و کمک در راستای برپایی موکب برای ایام اربعین حسینی(ع) را از دیگر کارها و اقدامات شایسته ارتش دراستان برشمرد و بیان کرد: تقید و تعهد در وجود نیروهای ارتش آن‌ها را به سمت و سوی کار فرهنگی سوق می‌دهد.

وی ضمن تبریک و تقدیر ازمسئولان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان به جهت برگزاری موفقیت آمیز رژه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس یادآور شد: حضور نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح در استان بیانگر امنیت و سبب قوت قلب و ایجاد آرامش بیشتر برای شهروندان شده است.

انتهای پیام
captcha