آیا خروج از صفر، پایان نحوست است + صوت
کد خبر: 4088477
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

آیا خروج از صفر، پایان نحوست است + صوت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به باور عمومی مبنی بر نحوست صفر که خروج از این ماه به معنای خروج از نحوست تعبیر می‌شود، اظهار کرد: نحوست تکویناً به شب و روز و زمان و مکان وابسته نیست بلکه ناظر بر آن چیزیست که در این ظرف‌های زمان و مکان جای می‌گیرد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز ششم مهرماه در جلسه معارف مدیران استان با اشاره به باور عمومی مبنی بر نحوست صفر که خروج از این ماه به معنای خروج از نحوست تعبیر می‌شود، اظهار کرد: نحوست یک تعبیر قرآنی است که از جمله در آیه ۱۶ سوره مبارکه فصلت به این معنا اشاره شده است اما اینکه متعلق این نحوست چه کسانی و در کجا هستند جای بحث دارد. نحوست تکویناً به شب و روز و زمان و مکان وابسته نیست بلکه ناظر بر آن چیزیست که در این ظرف‌های زمان و مکان جای می‌گیرد و اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: عمل‌ها عکس‌العمل دارند و هر عملی نحس باشد عکس‌العمل آن نیز نحس خواهد بود و نحوست‌ها از اعمال نشئت می‌گیرد؛ مدیران استان که تولیت مسائل مختلف را بر عهده دارند تلاش کنند که با اعمال حسنه خود جامعه را به سوی حسنات سوق دهند و از نحوست خارج کنند.

صوت کامل جلسه معارف مدیران استان تقدیم مخاطبان گرامی ایکنا می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha