دوره آموزشی «مصباح ۶» در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4088908
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

دوره آموزشی «مصباح ۶» در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود

کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن با عنوان «مصباح ۶» از سوی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

کلاس «مصباح 6»به گزارش ایکنا، کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم همراه با آموزش نکاتی از کتب تفسیر المیزان و تسنیم با عنوان «مصباح 6» از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

این دوره از 11 مهرماه به صورت تصویری در نرم‌افزار قرار آغاز می‌شود و تا 30 آذرماه 1401 ادامه خواهد داشت. دوره به صورت تصویری در نرم‌افزار قرار در روزهای دوشنبه در ساعت‌های 11:45 تا 13:15 ویژه سطح یک و 17 تا 18:30 ویژه سطح دو برگزار می‌شود.

از مزایای دوره می‌توان به برنامه‌ریزی فردی، استفاده‌ از روش‌های به‌روز حفظ قرآن، ارائه برنامه مجزا متناسب با وقت و توان اشخاص، مناسب افراد داوطلب برای شرکت در مسابقات و افراد پرمشغله و علاقه‌مند به حفظ قرآن اشاره کرد.

محدثه کریمی‌نیا، حافظ قرآن کریم، دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث و دارای سابقه تدریس در کلاس‌های تخصصی حفظ و تثبیت، مدرس این دوره خواهد بود. شرکت عموم بانوان در این دوره آزاد است و دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) نیز از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند نام و نام خانوادگی و کلاس حفظ خود را تا تاریخ 9 مهرماه به شماره 3000856907 یا لینک https://sfarhangi.alzahra.ac.ir/Registering/RegisteringForm/1113 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha