وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی؛ سه ویژگی شاخص شهدا
کد خبر: 4088961
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی؛ سه ویژگی شاخص شهدا

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی سه ویژگی شاخص شهدا بوده و ما نیز وظیفه داریم دنباله‌رو افکار و مکتب شهدا باشیم.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، هشتم مهرماه در «یادواره شهیدحسین نامور» روستای گلالی شهردزج اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و فضای حاکم برآن آکنده از معنویت و طراوت است و باید تلاش شود این فضای معنوی را به جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا پروردگار خود را خدا دانسته و با خدای خود معامله کرده‌اند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی با آگاهی کامل قدم در این مسیرگذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی سه ویژگی شاخص شهدا بوده و ما نیز وظیفه داریم دنباله رو افکار و مکتب شهدا باشیم.

وی افزود: ما باالگوگیری از شهدا و پیروی ازمقامات و بزرگان دین و بر مبنای وظیفه شناسی وآگاهی بخشی به میدان آمده تا مردم، خانواده و اطرافیان خود را نسبت به وضعیت موجود آگاه و هوشیار کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: آدمهایی که از این نظام بهره بردند وخون و گوشت و استخوانشان، ثروت و اعتبارشان در این نظام و مملکت به دست آورده‌اند، امروز مخالف ایستاده و با کمال بی انصافی دستور براندازی را خواهند داد که این حرکات جای تأسف دارد.

انتهای پیام
captcha