یادواره شهدای فرهنگی شهرستان نمین برگزار شد
کد خبر: 4089047
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان نمین برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان نمین با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، انوش جعفری‌خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین، نهم مهرماه، در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان نمین اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، ضامن زنده ماندن نام و یاد شهید در جامعه بوده و پرداختن به مقام شهید از دیدگاه اسلام و قرآن اولویت مهم و اساسی است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از روحیه شهادت طلبی و جهادی جوانان به گونه‌ای در هراس هستند که به شکست توطئه‌های گوناگون خود از این دو عنصر بزرگ، اعتراف کرده‌اند و این به معنای آن است که بر اساس وعده قرآن راه تسلط کافران بر مومنین همیشه بسته و این شهید است که این پیش بینی را تفسیر نموده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین ادامه داد: مظهر قدرت ایران اسلامی در ایثارگری شهیدان و رزمندگان اسلام نهفته و از دانش‌آموزان می‌خواهیم با بازخوانی سیره شهدا به خصوص وصیت نامه این عزیزان ادامه دهندگان راه پرفروغ شهیدان باشند.

جعفری‌خانقاه گفت: امروز دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی درک کرده‌اند که غلبه بر این کشور به یاری خداوند منان و رهبری بی‌نظیر مقام معظم رهبری غیرممکن بوده و ما از امامین انقلاب یادگرفته‌ایم که عزت، عظمت، شوکت و قدرت ما در گرو تفکر عاشورایی است.

انتهای پیام
captcha