فینالیست‌های مسابقات قرآن ترکیه امشب تعیین می‌شود
کد خبر: 4089193
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

فینالیست‌های مسابقات قرآن ترکیه امشب تعیین می‌شود

نفرات راه‌یافته به فینال هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه که دو نماینده از کشورمان نیز در آن حضور یافته است، امشب دهم مهرماه اعلام می‌شود.

فینالیست‌های مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه امشب مشخص می‌شوندبه گزارش ایکنا، وحید خزایی و حسین خانی، نمایندگان کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه که اواخر هفته گذشته عازم این کشور شده بودند، روز گذشته در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات حضور یافته و به اجرای تلاوت پرداختند.

نتایج مرحله مقدماتی و معرفی فینالیست‌های این دوره از مسابقات امشب دهم مهرماه اعلام می‌شود و بلافاصله مرحله فینال نیز از روز دوشنبه یازدهم مهرماه آغاز خواهد شد.

نمایندگان کشورمان پیش از اعزام به ترکیه یک بار به صورت غیرحضوری در این رویداد شرکت کرده و با موفقیت در مرحله غیرحضوری موفق به حضور در مرحله حضوری شدند.

هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه با حضور ۶۳ شرکت‌کننده از ۴۹ کشور جهان در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود. در گروه داوری این دوره از مسابقات اساتیدی از کشورهای ترکیه، الجزایر، کرواسی، یمن و قطر حضور دارند.

بر اساس سازمان برگزارکننده این رویداد مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و اهدای جوایز نفرات برگزیده در مرکز همایش و فرهنگ آنکارا با حضور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha