رخدادهای بین‌المللی نشان‌دهنده ظهور حضرت حجت(عج) است
کد خبر: 4089383
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

رخدادهای بین‌المللی نشان‌دهنده ظهور حضرت حجت(عج) است

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهان اسلام منتظر منجی عالم بشریت است، گفت: رخدادهای بین‌المللی نشان دهنده وجود پدیده نو و ظهور حضرت حجت(عج) است.

بازدید استاندار خراسان‌جنوبی از موکب اسکان زائران پاکستانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد  قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، شامگاه، 10 مهرماه در برنامه بازدید از موکب اسکان زائران پاکستانی، ضمن خوشامد به زائران پاکستانی برای حضور در جمهوری اسلامی ایران و استان خراسان‌جنوبی گفت: شما جزو زائران و دوستداران واقعی اهل بیت(ع) هستید که با طی کردن مسیری سخت طولانی برای زیارت اهل بیت(ع) آمدید.

وی با بیان اینکه در زیارت اربعین در عتبات عالیات تمام مسلمان جهان از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر در راهپیمایی و زیارت شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه‌های بزرگ و عظیم راهپیمایی اربعین در کشور عراق وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

قناعت اشاره به سختی‌های فراوان سفر زائران پاکستانی برای زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در عراق و ایران، گفت: هر سال شاهد هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم پیاده روی و زیارت اربعین و عتبات عالیات در عراق هستیم.

وی با بیان اینکه در زیارت اربعین در عتبات عالیات تمام مسلمان جهان از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر در راهپیمایی و زیارت شرکت می‌کنند، اظهار کرد: این برنامه‌های بزرگ و عظیم راهپیمایی اربعین در کشور عراق، وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهان اسلام منتظر منجی عالم بشریت است، گفت: رخدادهای بین المللی نیز نشان دهنده وجود پدیده نو و جدید و ظهور حضرت حجت(عج) است.

قناعت با تأکید بر اینکه دشمنان جهان اسلام هیچ وقت بیکار نمی‌نشینند، گفت: آمریکا و اسرائیل امسال تلاش و برنامه ریزی کردند که جلوی مانور بزرگ جهان اسلام در مراسم اربعین را بگیرند و در همین راستا نیز آمریکا در کشورهای اسلامی دست به تحرکاتی زدند اما این موارد وحدت بین مسلمین جهان را متزلزل نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha