ضرورت اختصاص مربیان ویژه ترویج نماز در مدارس
کد خبر: 4089416
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

ضرورت اختصاص مربیان ویژه ترویج نماز در مدارس

رئیس اداره تبلیغات شهرستان رفسنجان نقش خانواده و مدارس‌ ابتدایی در علاقه‌مند کردن کودکان به نماز را مهم ارزیابی کرد و از آموزش و پرورش خواست مربیان ویژه آموزش و ترویج نماز و همچنین زنگ فرح‌بخشی را برای نماز اختصاص دهد.

جلسه ستاد اقامه نماز رفسنجان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، جلسه ستاد اقامه نماز به ریاست حجت‌الاسلام حسینی و با حضور اعضا امروز، ۱۱ مهرماه در دفتر امام‌جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی نقیب‌پور، رئیس اداره تبلیغات شهرستان رفسنجان در سخنانی با اشاره به روایات ائمه اطهار(ع)، تأکید کرد: نمازخوان شدن انسان باید از سنین کودکی رقم بخورد.

وی نقش خانواده و مدارس‌ ابتدایی در علاقه‌مند کردن کودکان به نماز را مهم ارزیابی کرد و از آموزش و پرورش خواست مربیان ویژه آموزش و ترویج نماز و همچنین زنگ فرح‌بخشی را برای نماز اختصاص دهد.

حجت‌الاسلام نقیب‌پور روضه‌های خانگی را بستری مناسب برای آموزش خانواده‌ها برای تربیت دینی نسل جدید قلمداد کرد و افزود: ساماندهی سخنرانان و مداحان در این زمینه در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

حجت‌الاسلام عسکری، امام جمعه رفسنجان در پایان این جلسه بر بازسازی فرهنگی مساجد تاکید و تشکیل هیئتی اندیشه ورز برای جذب مردم و جوانان به مساجد را ضروری دانست.

انتهای پیام
captcha