چاره‌اندیشی برای تأمین مسکن ماموستایان
کد خبر: 4089715
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

چاره‌اندیشی برای تأمین مسکن ماموستایان

استاندار کردستان خواستار بررسی همه راهکارها و ظرفیت‌ها برای تأمین مسکن ماموستایان و روحانیون در سطح استان شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 11 مهرماه در نشستی که با حضور متولیان حوزه عمران و شهرسازی استان، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و مدیر کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، ماموستایان و روحانیون استان را قشری خدوم و زحمتکش و حافظان دین و شریعت عنوان کرد که دارای مشکلات فراوان در حوزه مسکن و معیشت هستند.

وی افزود: جمع زیادی از ماموستایان با مشکل مسکن در سطح شهرها و روستاها روبرو هستند که لازم است از همه ظرفیت‌های قانونی واز جمله در طرح نهضت ملی مسکن برای آنان اقدامات موثری صورت بگیرد.

استاندار کردستان خواستار جمع‌آوری همه اطلاعات مربوط به ماموستایان و روحانیون در بخش مسکن و در سطح استان شد و بیان کرد: وقتی اطلاعات کافی در خصوص میزان نیاز ماموستایان به مسکن ومیزان پراکندگی آنان در شهرها و روستاها وجود داشته باشد می‌توان برنامه‌ریزی‌های مناسبی‌تری برای تامین مسکن انجام داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک تیم متخصص، جوان و پای کار متصدی مسائل عمرانی استان هستند، بیان کرد: این بستر به وجود آمده فضای مناسبی را برای توسعه و پیشرفت کردستان فراهم کرده است و قطعا با حضور آنان بخش عمران در کردستانی جانی تازه خواهد گرفت.

زارعی‌کوشا یادآور شد: امیدوارم با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریتی استان طرح‌ها و ایده‌های موجود که یکی از آن‌ها جهش در طرح نهضت ملی مسکن است محقق و از این طریق بخش بزرگی از نیاز مردم و به ویژه ماموستایان و روحانیون به مسکن برطرف شود.

انتهای پیام
captcha