شرکت 30 نفر کردستانی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4089984
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

شرکت 30 نفر کردستانی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: 30 نفر کردستانی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن شرکت کرد‌ه‌اند.

محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از آغاز ثبت‌نام دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور خبر داد و اظهار کرد: 30 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: این تعداد از متقاضیان شرکت در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور از امروز، 14 مهرماه می‌توانند مدارک لازم خود را در سامانه این آزمون بارگذاری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: داوطلبان دریافت مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه سامانه http://reg.stdqrn.ir برای بارگذاری مدارک ثبت‌نامی شرکت‌کنندگان معرفی شده است، ادامه داد: امیدواریم با افزایش تعداد داوران مسابقات قرآنی بتوانیم مسابقات قرآنی استان را با بهره‌گیری از داوران قرآنی کردستانی برگزار کنیم و نیازهای استان در این بخش مرتفع شود.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه امسال سومین دوره برگزاری متوالی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن بوده است، گفت: بنا بر برنامه‌ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پس از برگزاری دوره سوم بر روی موضوع ارتقاء و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوران شرکت‌کننده در هر دوره فقط می‌توانند در یک رشته شرکت کنند، افزود: داوران پذیرفته شده در دوره‌های قبلی می‌توانند سال جاری در رشته‌های جدید شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: سال گذشته در دومین مرحله این آزمون چهار نفر از داوران قرآنی استان کردستان موفق به کسب مدرک کشوری داوریمسابقات قرآن شدند که این افراد کار داوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان کردستان را برعهده داشتند.

وی در پایان یادآور شد: سیدعباس حسینی، حسین عبدالملکی، سیده مریم سعید و طاهره نائبی موحد موفق به کسب مدرک داوری مسابقات قرآن کریم شدند.

انتهای پیام
captcha