حمایت مردم از پلیس سند افتخار نیروی انتظامی است
کد خبر: 4090228
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

حمایت مردم از پلیس سند افتخار نیروی انتظامی است

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای مردمی، دلسوز و مقتدر است، گفت: حمایت مردم از پلیس در حوادث اخیر، سند افتخار نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان امروز، ۱۶ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات مقتدرانه نیروی انتظامی و همراهی با مردم در حوادث اخیر، گفت: نیروی انتظامی مجموعه‌ای مردمی، دلسوز و مقتدر است.

وی حمایت مردم از پلیس در حوادث اخیر را سند افتخار نیروی انتظامی دانست و با بیان اینکه پلیس اجازه آسیب به مردم را نداد، افزود: اقدامات و خدمات نیروهای پلیس در حوادت متعدد از جمله سیل و اتفاقات اخیر قابل تقدیر است.

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه استان کرمان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بود و کمترین خسارت را در استان داشتیم، گفت: از موضع مقتدرانه نیروی انتظامی و همراهی با مردم و همچنین از شورای تأمین استان قدردانی می‌کنم.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات و مسئولیت‌شناسی نیروی‌انتظامی برای کمک به مردم، به حوادث روزهای اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی گسترده، سازماندهی اشرار، تحریک قومیت‌ها و مذاهب فتنه بزرگی ایجاد کرد اما با بصیرت مردم و زحمات نیروهای نظامی این فتنه دور شد و نیروهای انتظامی برای جلوگیری از آسیب به بیت‌المال و مردم تلاش زیادی داشتند.

انتهای پیام
captcha