پلیس دوستدار شهروندان است
کد خبر: 4090397
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

پلیس دوستدار شهروندان است

فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر اینکه خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و ما دوستدار شهروندان هستيم، ادامه داد: اگر امروز روزانه شهید می‌دهیم به خاطر آسایش و آرامش مردم است.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 16 مهرماه در همایش معتمدین و منتفذین شهرستان کازرون که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا برگزار شد، گفت: فراجا دارای وظایف متعددی است و کار انتظامی فراهم كردن آسایش و آرامش مردم است و یکی از شرایط استخدام در فراجا تعهد نسبت به این موضوع است که فرد توان خدمتگذاری به مردم را دارا باشد.

وی با بیان اينكه خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و ما دوستدار شهروندان هستيم، ادامه داد: اگر امروز روزانه شهید می‌دهیم به خاطر آسایش و آرامش مردم است و پلیس با کسانی که مخل امنیت باشد برخود قاطع می‌کند.

حبیبی به حوادث اخیر نیز اشاره‌ای کرد و گفت: هدف دشمن بدحجابی است و مردم ما خصوصا شهرستان کازرون با بدحجابی مخالف هستند. پیشینه ما صحت این موضوع را مشخص می‌کند و ما مردمانی بزرگ داریم و آنها به دنبال تفرقه در ایران هستند و این را به وضوح همیشه گفته‌اند ولی با وجود رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم و دانشجویان، این آرزو را به گور خواهند برد.

یادآور می‌شود،در پایان اين مراسم از معتمديان کازرونی با اهدای انگشتر متبرک به حرم  مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha