تنوع مأموریت‌های پلیس موجب وابستگی به این نیرو شده است
کد خبر: 4090399
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

تنوع مأموریت‌های پلیس موجب وابستگی به این نیرو شده است

امام جمعه فسا با بیان اینکه به دلیل تنوع مأموریت‌ها و خدمات‌رسانی، مردم درون خودشان وابستگی به پلیس احساس می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان هوشمندانه از پلیس حمایت کردند.

حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده، امام جمعه فسابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده، امام جمعه فسا امروز، 16 مهرماه در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی این شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل تنوع مأموریت‌ها و خدمات‌رسانی، مردم درون خودشان وابستگی به پلیس احساس می‌کنند، گفت: مجموعه انتظامی اکنون محبوبیت و مقبولیت دارد و رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان هوشمندانه از پلیس حمایت کردند.

وی یادآور شد: در زمان‌های گذشته اگر یک نفر در خیابان، پلیس را اعم از ژاندارمی و شهربانی می‌دید، وحشت می‌کرد؛ چون هدف پلیس ایجاد امنیت نبود، آمده بود زور بگوید.

امام جمعه فسا افزود: شرایط موجود به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، این موضوع را اگر اغتشاشگران نمی‌دانند، پدران و پدر بزرگانشان تجربه کرده و دیده‌اند.

جمالی‌زاده، خصیصه کارکنان انتظامی را مهربان، قانونمند و پاک برشمرد و اظهار کرد: خداوند به مأموریت‌ها و خدمات‌رسانی‌تان به عنوان عمل صالح توجه می‌کند؛ چرا که زیر چتر نائب امام زمان (عج) هستید.

یادآور می‌شود، در این دیدار محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا گزارشی از عملکرد انتظامی را ارائه و امنیت شهرستان را مطلوب خواند و گفت: شایسته است کلیه نهادها و ادارات در خصوص حفظ و ارتقای امنیت همکاری و نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha