خانواده‌های شهدای انتظامی لرستان تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4090769
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

خانواده‌های شهدای انتظامی لرستان تجلیل شدند + عکس

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای فرماندهی انتظامی استان لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا امروز، 18 مهر در خرم‎آباد برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، 18 مهر در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای فرماندهی انتظامی استان لرستان که با حضور یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان و خانواده شهدا در سالن همایش فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد، گفت: شهدا در انجام وظیفه خود به خوبی نقش‌آفرینی کردند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه همه ما یک وظایفی بر عهده داریم و در انجام این رسالت خطیر باید بتوانیم به خوبی نقش‌آفرینی کنیم، افزود: جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انجام رسالت خود به خوبی نقش‌آفرینی کردند و از این پس باید مسئولیتی که بر دوش دارند، جامعه عمل بپوشانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه دشمن امروز ایثارگران را هدف قرار داده است،  اظهار کرد: باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار بود، کمک کنیم در انجام وظیفه‌ای که در ادامه راه شهدا بر دوش داریم به خوبی انجام تکلیف نماییم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند نیروی انتظامی با مردم است و برای همین آنان را هدف قرار داده است، افزود: نیروی انتظامی مظلومانه اما مقتدرانه در کنار مردم و همراه مردم در صحنه حاضر است و ما نیز قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم.

انتهای پیام
captcha