آمادگی هیئات مذهبی فارس برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4090910
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

آمادگی هیئات مذهبی فارس برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با اشاره به ایثارگری‌های نیروهای پلیس در تأمین امنیت مردم گفت: آماده هر گونه همكاری با مجموعه انتظامی در زمینه برخورد با آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در سطح استان فارس هستیم.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، رئیس شورای هیئات مذهبی و مدیر كل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارسو جمعی از پیرغلامان اهل بیت(ع) امروز، 18 مهرماه با سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی این استان دیدار كردند.

در ابتدای این دیدار رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: افسران نیروی انتظامی نوكران دستگاه امام حسین(ع) هستند و آنان به عنوان یك وظیفه به هیئات مذهبی خدمت می‌كنند و این افتخار بزرگی برای ماست.

وی اظهار کرد: آماده هر گونه همكاری با مجموعه انتظامی در زمینه برخورد با آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در سطح استان فارس هستیم.

در ادامه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در راستای برخورد با هنجارشكنان گفت: دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد تاریخ و غیرت را از ما بگیرد؛ لذا ما ملت غیور ایران اسلامی باید هوشیار باشیم و فریب برنامه‌های دروغین آنان نخوریم.

وی ضمن تقدیر از همه پیرغلامان و عزاداران اهل بیت(ع)، گفت: تكریم همه عزیزانی كه وارد هیئات مذهبی می‌شوند واجب است و روشنگری و دادن بصیرت به نوجوانان، جوانان و ... وظیفه ما هیئتی‌هاست.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه، پیرغلامان عزادان اهل بیت(ع) با اهدای لوح یادبود و شاخه گل از فرمانده انتظامی استان و تعدادی از معاونین تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha