تلاش شبانه‌روزی پلیس برای تأمین امنیت اعتقادی و روانی جامعه
کد خبر: 4090911
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

تلاش شبانه‌روزی پلیس برای تأمین امنیت اعتقادی و روانی جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه كاركنان فراجا تأمین‌كننده امنیت هستند، گفت: مجموعه انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود در راه دین خدا، امنیت اعتقادی، عاطفی، روانی، جغرافیایی و نظامی برای جامعه ایجاد می‌كنند.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 18 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان که همراه با جمعی از پیرغلامان حسینی و اعضای هیئات مذهبی استان به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، با اشاره به روایات تصریح کرد: امنیت یكی از دو نعمتی است كه زمانی ارزش آن دانسته می‌شود كه از یك جامعه سلب شود.

وی با بیان اینكه كاركنان فراجا تأمین‌كننده امنیت هستند، گفت: این بركت كشور امام زمان(عج) است كه هم امنیت در این حیطه جغرافیایی برقرار شده و هم تأثیر در برقراری امنیت برای كشورهای همسایه گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) گفت: بدترین وطن، وطنی است كه ساكنانش در آن ایمن نباشند.

وی تصریح كرد: مجموعه انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود در راه دین خدا، امنیت اعتقادی، عاطفی، روانی، جغرافیایی و نظامی برای جامعه ایجاد می‌كنند.

قانع با تقدیر از زحمات مجموعه پلیس فارس، بیان كرد: عزت دین در سایه مجاهدت كاركنان انتظامی كه به عنوان دژ‍ مردم هستند تامین می‌شود و جامعه راه‌های وصول به امنیت را در تلاش‌های این عزیزان و سایر ارگان‌های دخیل می‌بیند.

انتهای پیام
captcha