ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در یزد دائمی شد
کد خبر: 4091665
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در یزد دائمی شد

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد گفت: برای اولین بار در کشور سامانه طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد از یکشنبه هفته گذشته برای همیشه باز شد.

احسان خواجه‌رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احسان خواجه‌رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در نشست خبری طرح نهضت ملی مسکن استان یزد اظهار کرد: برای اولین بار در کشور سامانه طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد از یکشنبه هفته گذشته برای همیشه باز شده و می‌تواند ضمن تسهیل دسترسی متقاضیان، موجب برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری در این حوزه شود.

خواجه‌رضایی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این طرح تاکنون در 6 فاز انجام شده است ادامه داد: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۵۷ متقاضی در استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و 773 متقاضی حائز شرایط اولیه شده و ۴۵ هزار و ۸۹۲ متقاضی نیز تأیید نهایی شده‌اند.

وی از افتتاح حساب برای 14 هزار و 361 متقاضی تأیید نهایی شده خبر داد و گفت: تاکنون ۴۱۴ واحد در استان تحویل متقاضیان شده است. البته بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، واحدهای نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان به صورت ویلایی در قطعات ۲۵۰ مترمربعی ساخته خواهد شد.

خواجه‌رضایی بیان کرد: اگر مردم آورده‌های خود را با سرعت بیشتری به واحدها تزریق کنند، تا پایان امسال می‌توانیم تعداد زیادی از واحدها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد گفت: متقاضیان می‌توانند برای انتخاب آپارتمانی بودن یا ویلایی بودن واحدها، ثبت‌نام کنند و حتی افرادی که برای واحدهای آپارتمانی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند انصراف داده و اقدام به ثبت‌نام برای دریافت واحدهای ویلایی کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ارزو نورباز
|
Sweden
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۲:۱۱
0
0
عالی
captcha