اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4092195
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
در هفته وحدت انجام شد؛

اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: طی هفته وحدت ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری از جمله برپایی نمایشگاه پوستر، تولید و پخش سرود و نماهنگ، برگزاری محفل شعرخوانی و سایر موارد در خراسان‌جنوبی اجرا شد.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه هنری خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، در سخنانی اظهار کرد: وحدت و همدلی بین مسلمانان یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمین مقابله با نقشه‌های شوم استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه طی هفته وحدت ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی اجرا شد، گفت: یکی از برنامه‌ها رونمایی و اجرای سرود بين‌المللی نور رحمت بود که توسط گروه سرود ابناءالاحرار تهیه و برای زائران پاکستانی به‌منظور ترویج وحدت و همدلی در مواکب میقات‌الرضا خراسان‌جنوبی اجرا شد.

کریمیان با اشاره به رونمایی از کتاب «نسیم‌های آسمانی» بیان کرد: این کتاب اثر حجت‌الاسلام سیدحامد رضازاده از شاعران آیینی خراسان‌جنوبی است که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استانی رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی ادامه داد: این کتاب شامل منظومه‌های عرفانی و منظومه مثنوی ترجمه دعای کمیل، مناجات شعبانیه، دعای ندبه و زیارت آل یاسین است.

وی بیان کرد: از جمله دیگر برنامه‌های هفته وحدت می‌توان به برگزاری شب شعر، نمایشگاه پوستر وحدت، تولید و پخش کلیپ‌های شعرخوانی در فضای مجازی و اجرای سرود و پخش مستند حسین(ع) در مکتب اهل سنت که از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد، اشاره کرد.

کریمیان یادآور شد: طی هفته وحدت نماهنگ حضرت خاتم(ص) که به همت حوزه هنری استان تهیه شده در فضای مجازی پخش شد.

انتهای پیام
captcha