مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در کردستان تمدید شد
کد خبر: 4092593
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در کردستان تمدید شد

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور از 14 مهرماه‌جاری اعلام شد و شرکت‌کنند تا ۲۵ مهرماه فرصت داشتنند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور تا ۳۰ مهرماه خبر داد، افزود: به دلیل مشکل اینترنت و با توجه به اینکه طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران در سال آینده برگزار نخواهد شد، مهلت ثبت‌نام سومین دوره این طرح که پیش از این مرحله اول غربالگری نفرات آن توسط ستاد عالی مسابقات انجام شده است؛ تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مستندات خواسته شده اقدام نمائید.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند، بیان کرد: این تعداد از متقاضیان تا 30 مهرماه باید مدارک خود را بر روی سامانه این طرح بارگذاری کنند.

همتی یادآور شد: بنا بر برنامه‌ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پس از برگزاری دوره سوم، برگزاری این آزمون در سال آینده متوقف خواهد شد و بر روی موضوع ارتقاء و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است؛ سال گذشته در دومین مرحله این آزمون چهار نفر از داوران قرآنی استان کردستان سیدعباس حسینی، حسین عبدالملکی، سیده مریم سعید و طاهره نائبی موفق به کسب مدرک کشوری داوری مسابقات قرآن شدند.

انتهای پیام
captcha