تربیت زن در تراز انقلاب خروجی حوزه‌های علمیه باشد
کد خبر: 4092794
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

تربیت زن در تراز انقلاب خروجی حوزه‌های علمیه باشد

امام‌جمعه ازنا با بیان اینکه تربیت زن در تراز انقلاب اسلامی باید خروجی حوزه‌های علمیه خواهران باشد، گفت: اکنون که در جبهه تهاجم دشمن علیه حجاب هستیم وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خطیرتر است.

سالتحصیلی جدید مدرسه علمیه ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، آیین افتتاحیه سال‌تحصیلی جدید حوزه علمیه بانوان شهرستان ازنا امروز، ۲۶ مهر با حضور حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا در مدرسه علمیه نجمیه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در این مراسم، گفت: امروز رسالت حوزه علمیه پرورش طلاب در تراز انقلاب اسلامی است که بتوانند از دین و ارزش‌های الهی به خوبی حراست و پشتیبانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه تربیت زن در تراز انقلاب اسلامی باید خروجی حوزه‌های علمیه خواهران باشد، افزود: وظیفه بانوان طلبه ارشاد و هدایت جامعه است که در این راستا اقدامات بسیار خوب و باارزشی توسط حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب زن صورت گرفته است.

امام‌جمعه ازنا اضافه کرد: اکنون که ما در جبهه تهاجم سخت و بی‌سابقه دشمن علیه حجاب هستیم وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خطیرتر است.

سپهوند با بیان اینکه امروز بانوان طلبه باید اهمیت حجاب را در جامعه تبیین کنند، اظهار کرد: مقوله عفاف حجاب از مسائل مهمی بوده که امروز توسط برخی افراد تخریب و قبح‌زدایی می‌شود که باید در این خصوص ارزش و اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب توسط بانوان طلبه برای مردم تبیین شود.

 
انتهای پیام
captcha