مهارت آموزی‌ مراکز فنی و حرفه‌ای به حل معضل بیکاری جوانان کمک می‌کند
کد خبر: 4093935
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

مهارت آموزی‌ مراکز فنی و حرفه‌ای به حل معضل بیکاری جوانان کمک می‌کند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تحقیقات علمی دانشگاه‌های استان باید در مسیر تقویت و پیشرفت امکانات استان باشد، گفت: باید تحقیقات درکنار مهارت آموزی‌های فنی و حرفه‌ای معضل بیکاری جوانان را از بین ببرد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز یکشنبه در دیدار با مدیر و مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بر ارتباط تنگاتنگ علمی و تحقیقی بین دانشگاه علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه‌ای تأکید و اظهار کرد: باید مهارت آموزی را به جوانان تعلیم دهیم تا افراد برای ورود به عرصه کار آماده شوند.

وی افزود: تحقیقات علمی دانشگاه‌های استان باید در مسیر تقویت و پیشرفت امکانات استان باشد و این تحقیقات درکنار مهارت آموزی‌های فنی و حرفه‌ای معضل بیکاری جوانان را از بین ببرد.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از مدرک‌گرایی در مراکز آموزش عالی، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی مدرک‌گرایی را کنار بگذارند و شرایط را برای رشد ذهنی و توان کاربردی جوانان استان فراهم کنند.

آیت‌الله علما بیان کرد: در نزدیکی و همگرایی دانشگاه علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه‌ای مواهب نهفته است و می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند.

وی در پایان اظهار کرد: باید فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام
captcha