نیازمند روشنگری و روایت واقعیت‌های اردبیل از طریق صدا و سیما هستیم
کد خبر: 4094107
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

نیازمند روشنگری و روایت واقعیت‌های اردبیل از طریق صدا و سیما هستیم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: نیازمند روشنگری، تولید محتوا و روایت واقعیت‌های استان از طریق صدا و سیما هستیم و باید ترسیم فضای رسانه‌ای یک ماه گذشته به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، دوم آبان‌ماه، در جلسه بررسی و تشریح جریان رسانه‌ای معاندان نظام در اردبیل اظهار کرد: صدا و سیما در ساماندهی جریان رسانه‌ای نقش بسیار مهم و اساسی دارد که در این زمینه بررسی ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته که باید تمهیدات لازم برای تحقق اهداف مورد نظر به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: رصد به موقع جریان‌سازی دشمنان و تولید 4 عنوان برنامه گزارش محور و تبیین واقعیت‌های استان اردبیل و همچنین مقابله با جریان‌سازی رسانه‌های معاند دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده که در این زمینه نقش صدا و سیما در ساماندهی جریان رسانه‌ای به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل ادامه داد: تبیین واقعیت‌های اردبیل و خنثی‌سازی جریانات رسانه‌‌های معاند آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرد و با توجه به اینکه تلاش دشمنان با کشته‌سازی ایجاد اغتشاش بود بنابراین باید در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی شود.

ملااحمدی تصریح کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای نوجوانان و جوانان در ارتباط با حوادث اخیر رخ داده سبب شده سواد بصری و رسانه‌ای عموم مردم نیازمند ارتقا باشد چرا که در غیر این صورت تکرار حوادث در این زمینه رقم خورده و بی‌شک مشکلات اساسی در این زمینه پیش می‌آید که به همین منظور باید فرهنگ‌سازی در راستای استفاده از فضای مجازی به صورت مناسب انجام یابد.

وی اظهار کرد: نیازمند روشنگری و تولید محتوا و روایت واقعیت‌های استان از طریق صدا و سیما و مخابره از طریق این فضا هستیم و باید ترسیم فضای رسانه‌ای یک ماه گذشته به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم شاهد عقب‌نشینی‌های رسانه‌های معاند چون اینترنشنال باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل افزود: رصد مداوم فضای مجازی و رسانه‌های معاند با شروع جریان‌سازی دشمنان اتاق فکر ما را فعال کرده و امری لازم و ضروری است که باید با اتخاذ تدابیر لازم از سوءاستفاده آتش‌های فتنه جلوگیری کنیم.

وی گفت: بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی جریان رسانه‌ای و تبلیغات دشمنان را خنثی کرده و ایران اسلامی همیشه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در این زمینه صبر و تحمل مردم حرف نخست را در ایستادگی و مقاومت این مردم غیور می‌زند.

ملااحمدی افزود: نیازمند برنامه‌ریزی قوی و منسجم سواد رسانه‌ای در جامعه هستیم چرا که مردم باید به سواد رسانه‌ای مجهز شوند تا از حوادث اخیر در آینده پیشگیری شود و بتوانیم با حمایت نخبگان و آموزش و پرورش رسالت سنگینی را که بر عهده داریم عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha