ثبت‌‌‌نام بیش از ۲۷۱ هزار نفر از آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن
کد خبر: 4096027
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

ثبت‌‌‌نام بیش از ۲۷۱ هزار نفر از آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی کل متقاضیان ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در استان را ۲۷۱ هزار و ۳۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۶ هزار و ۸۶۷ تعیین تکلیف شده‌اند.

مسکن ملی، آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر بخشی‌زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان، روز دوشنبه، نهم آبان‌ماه، در جلسه شورای مسکن هشترود، با بیان اینکه برای محوطه سازی مساکن مهر استان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: برای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اگر اشخاصی که دارای فرزند سوم از تاریخ ۲۷ مهر سال گذشته باشند و فرم قرمز (ج) دارند اداره مسکن و شهرسازی فرم آن‌ها را سبز خواهد کرد تا از امکانات مسکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای خانوارهای فرزند سوم اداره راه و شهرسازی استان زمین ۲۰۰ متری با فروش اقساطی، ۲ سال تنفس و اقساط ۸ ساله خواهد داد.

بخشی زاده، گفت: افتتاح حساب برای بیش از ۲۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن و تامین ۸۵۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن در آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی کل متقاضیان ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در استان را ۲۷۱ هزار و ۳۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۵۶ هزار و ۸۶۷ تعیین تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام
captcha