دشمن از اقتدار و پیشرفت کشور هراس دارد
کد خبر: 4096055
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

دشمن از اقتدار و پیشرفت کشور هراس دارد

فرماندار سنندج گفت: دشمن از اقتدار و پیشرفت کشور هراس دارد و تاب دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد لذا با بهره‌گیری از ترفندهای مختلف و تبلیغ در فضای مجازی درصدد فریب و منحرف کردن جوانان برآمده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج دیروز، 9 آبان‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: روز سیزدهم آبان روز افزایش بصیرت و انتقال رشادت‌های مردم مبارز ایران و روز نهادینه کردن فرهنگ استکبارستیزی بین دانشجویان و دانش‌آموزان است و حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

وی افزود: دانش‌آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده و در طول دوران انقلاب اسلامی هم خون پاک نوجوانان زیادی ریخته شده است.

فرماندار سنندج بیان کرد: دشمن از اقتدار و پیشرفت کشور هراس دارد و تاب دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد لذا با بهره‌گیری از ترفندهای مختلف و تبلیغ در فضای مجازی درصدد فریب و منحرف کردن جوانان برآمده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن با تاکتیک و عملیات روانی در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب و غیرواقعی و ساختگی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارد.

عسکری افزود: از آنجا که بخشی از جامعه قدرت تحلیل سیاسی ندارند و منفعلانه تحت تأثیر شایعات فضای مجازی قرار می‌گیرند جهاد تبیین و روشنگری برای پاسخگوی به شبهات و ابهامات ضروری است.

وی نقش رسانه‌ها بویژه صدا و سیما را در اطلاع‌رسانی و روشنگری و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه بسیار تأثیرگذار دانست و یادآور شد: از آنجا که دشمن فضای مجازی را در اختیار گرفته و با فضاسازی غیرواقعی درصدد دستیابی به اهداف خود است، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص دعوت مردم به حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان ضروری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha