دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان و فرهنگیان در بانه برگزار می‌شود
کد خبر: 4096360
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان و فرهنگیان در بانه برگزار می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از برگزاری دوره آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار مبلغان، مبلغات و فرهنگیان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خبر داد.

دوره‌های آموزشی

حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی بوده که در طول سال مورد توجه است.

وی افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان و مبلغات و فرهنگیان تحت عنوان دوره آموزشی «کنشگر جوانی جمعیت»، «آموزش مهارت‌های تبلیغی» و «عهد جهاد» در بانه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با اشاره به استقبال مخاطبان از کارگاه‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب و توانمند کشوری به صورت مجازی و غیره حضوری برگزار  خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره‌های ذکر شده ۳۰ نفر فرهنگی در دوره آموزشی عهد جهاد، ۲۷ نفر کنشگر جوانی جمعیت، ۱۹ نفر مبلغات و ۲۹ نفر مبلغان شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: اقشار تأثیرگذار در راستای پیشگیری از بروز مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از کارکردهای مؤثر تبلیغات اسلامی است که باید از این ظرفیت مؤثر در راستای کاهش مشکلات بهره برد.

وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات، مبلغان، مبلغات و اقشار تأثیرگذار فرهنگی در دعوت قشر جوان و نوجوان و جذب و گرایش به سمت فعالیت‌های دینی نقش ویژه‌ای را برعهده دارند، یادآور شد: باید با جذب و ارتقای سطح توانمندی‌های این اقشار برنامه‌ریزی کرد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم نهاد.

انتهای پیام
captcha