سازمان همیاری یزد ۱۷ پروژه فعال در دست اجرا دارد
کد خبر: 4096585
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

سازمان همیاری یزد ۱۷ پروژه فعال در دست اجرا دارد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: این سازمان 17 پروژه فعال در شهرهای یزد، مهریز، اشکذر و ‌زارچ در دست اجرا دارد که با قوت و حمایت شورای مسکن استان در حال انجام است.

سازمان همیاری یزد ۱۷ پروژه فعال در دست اجرا داردبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در دیدار با محمد نصیری، شهردار طبس ‌‌اظهار کرد: ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان ‌یزد به سازمان همیاری شهرداری‌ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از ٣ هزار واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

عظیمی‌زاده ادامه داد: به دنبال آن هستیم به عنوان یار و یاور دولت در پروژه‌های شهری به صورت جدی وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در پایان بیان کرد: سازمان همیاری در استان یزد ۱۷ پروژه فعال در شهرهای یزد، مهریز، اشکذر و ‌زارچ در دست اجرا دارد و این پروژه‌ها با قوت و قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال انجام است.

محمد نصیری، شهردار طبس نیز در این دیدار شهر طبس را دارای آب و هوای مناسب در فصل پاییز و زمستان و یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد آغاز کرد و در نهایت به بهره برداری رساند.

انتهای پیام
captcha