جوانان و نوجوانان آگاهانه در صحنه حاضر هستند
کد خبر: 4096998
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
فرماندار اهر:

جوانان و نوجوانان آگاهانه در صحنه حاضر هستند

فرماندار اهر گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همیشه در همه صحنه‌های انقلاب حاضر بوده و با آگاهی و موقعیت شناسی مناسب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر، در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان اهر با تاکید بر اینکه نوجوانان فرزندان ما و آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: توطئه‌های امروز دشمنان نظام و انقلاب علیه ملت ایران تماما آمریکایی و صهیونیستی بوده و باید مسئولان و مردم با آگاهی و وحدت در برابر این توطئه ها مقابله کنند.

وی حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم را عاملی مهم در موفقیت و پیروزی برشمرد و از عدم حضور برخی افراد در مراسمات و راهپیمایی های اخیر انتقاد کرد و از حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، قوه قضائیه و… که شبانه روز برای حفظ امنیت و آسایش جامعه و شهرستان اهر در تلاش هستند قدردانی کرد.

غنی زاده در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب و نیاز حضور جوانان در تحقق این هدف مهم در کشور گفت: آینده ایران اسلامی بدست جوانان امروز اداره خواهد شد و مطالبات و خواسته های به حق این جوانان باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین خطاب به دشمنان نظام و انقلاب، کسانی که خوی استکباری و خواب های آنچنانی برای ملت و کشور ایران را دیده‌اند نیز گفت: بدانید ایران اسلامی مانند کشورهای سوریه، یمن و… نیست و اقتدارتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه هیچگونه سو استفاده ای را برای دشمنان نخواهد داد.

وی گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همیشه در همه صحنه‌های انقلاب حاضر بوده و با آگاهی و موقعیت شناسی مناسب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار اهر در پایان از جوانان و دانش آموزان خواست برای رسیدن به موفقیت و تحصیلات بالاتر با الگوگیری از گروه‌های مرجع مانند دانشگاهیان، روحانیون، نخبگان علمی و مدنی، معلمین، افراد دلسوز انقلاب و… همچنان به سوی پیشرفت و سربلندی خود و ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام
captcha