محفل ادبی «شبی خون» در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 4097363
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

محفل ادبی «شبی خون» در بیرجند برگزار شد

محفل ادبی «شبی خون» به یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی به همت حوزه هنری خراسان‌جنوبی برگزار شد.

محفل ادبی «شبی خون» در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌جنوبی، محفل ادبی «شبی خون»، شب گذشته، 14 آبان‌ماه به یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و با عنوان برای آرتین در بیرجند به همت حوزه هنری خراسان‌جنوبی برگزار شد. 

فاطمه یعقوبی، مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان‌جنوبی در خصوص این محفل ادبی گفت: انجمن شعر آئینی «خاوران» تنها شب شعر آئینی خراسان‌جنوبی است که هر دو هفته یک بار در روزهای سه‌شنبه به همت حوزه هنری خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: در این محفل ادبی 25 نفر به‌صورت فعال عضویت دارند که به شعر آئینی، انقلاب و پایداری پرداخته می‌شود؛ همچنین یکی از برنامه‌های اصلی این محفل واکنش به اتفاقات روز جامعه است. 

یعقوبی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز گفت: به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا محفل ادبی «شبی خون» جهت بزرگداشت یاد شهدای این حادثه تروریستی و با موضوع «برای آرتین» در بیرجند برگزار شود و در این جلسه 11 نفر از شاعران برجسته استان حضور دارند. 

در پایان این مراسم تعدادی دیگر از شاعران برجسته خراسان‌جنوبی به سرودن اشعار خود در خصوص شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پرداختند.

انتهای پیام
captcha