61 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج لرستان ارسال شد
کد خبر: 4097377
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

61 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج لرستان ارسال شد

مسئول بسیج هنرمندان لرستان با بیان اینکه 61 اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج این استان ارسال شد، گفت: در نهایت از بین این آثار تعداد 11 اثر برگزیده شدند که طی این سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

فریدون کریمی‌والا، مسئول بسیج هنرمندان سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون کریمی‌والا، مسئول بسیج هنرمندان سپاه استان لرستان، 14 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» اظهار کرد: این جشنواره از 13 آبان‌ماه در خرم‌آباد به میزبانی بسیج هنرمندان لرستان آغاز شده و تا 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه محور و رویکرد سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج، کنگره شش هزار و 544 شهید لرستان است که در اردیبهشت‌ماه سال آینده اختتامیه این کنگره برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج را به تصویر کشاندن هنر ناب انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: آشنایی جوانان با هنر انقلاب و به‌ویژه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، آشنایی با زندگی‌نامه شهدا، کنش‌های اجتماعی و کشف استعدادهای هنری حوزه تئاتر، سینما و تصویر از دیگر اهداف این جشنواره است.

کریمی‌والا با بیان اینکه 61 اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان ارسال شد، گفت: در نهایت از بین این آثار تعداد 11 اثر برگزیده شدند که طی این سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی گفت: سطح کارهای اجرا شده در این دوره از جشنواره قابل قبول بوده و نشان از توان بالا و استعداد هنرمندان بسیجی به‌ویژه در حوزه تئاتر دارد.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آثار تئاتر سودای عشق در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند، افزود: آثار در قالب‌های مختلفی همچون آزاد، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، کرونا، اردوهای جهادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ارائه می‌شوند.

کریمی‌والا با بیان اینکه آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج 15 آبان برگزار می‌شود، گفت: آثار نهایی پس از داوری در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای با معرفی برگزیدگان نفرات اول تا سوم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام
captcha