تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد پاسخ به شبهات از سوی مؤسسه شیفتگان وحی قم
کد خبر: 4097445
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد پاسخ به شبهات از سوی مؤسسه شیفتگان وحی قم

مؤسسه شیفتگان وحی استان قم طی نیمه دوم سال، دوره تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد پاسخ به شبهات را برگزار می‌کند.

پاسخ به شبهاتبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان وحی استان قم دوره‌های متنوع قرآنی و خدماتی را در ایام پاییز ویژه بانوان برگزار می‌کند.

این دوره‌ها در رشته‌های قرآنی شامل آموزش فنون تلاوت و قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآن، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، نکات تجویدی، حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن، تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد پاسخ به شبهات، مداحی مقدماتی و احکام است.

از دیگر کلاس‌ها و کارگاه‌های ترم پاییز مؤسسه می‌توان به دوره آشنایی با سیره پیشوایان، اخلاق و مهارت‌های زندگی، خیاطی تکمیلی، طراحی و گرافیک، آموزش کامپیوتر، مدیریت مصرف رسانه در خانواده اشاره کرد.

همچنین در مهد قرآن مؤسسه از نونهالان چهار تا شش سال، پذیرش به عمل می‌آید و کلاس‌های مهد قرآن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 10 تا 12 با آموزش الفبای قرآنی، شعر و قصه، بازی و سرگرمی، احادیث کاربردی و... همراه است.

دوره‌های آموزشی فنون تلاوت و قرائت و طراحی روزهای پنجشنبه ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. از مزایایی کلاس‌های بانوان بزرگسال مؤسسه، نگهداری از کودکان در هنگام برگزاری کلاس و ارائه گواهینامه در پایان هر دوره است.

یادآور می‌شود، مؤسسه شیفتگان وحی در قم،  45 متری عمار یاسر، کوچه 5، پلاک 23 قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۷۵۴۰۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha