اجرای طرح آموزشی «دانش خانواده و جمعیت» در مؤسسه ثقلین یزد
کد خبر: 4097477
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

اجرای طرح آموزشی «دانش خانواده و جمعیت» در مؤسسه ثقلین یزد

طرح آموزشی «دانش خانواده و جمعیت» با اولویت جوانان در آستانه ازدواج از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

دانش خانواده و جمعیتحسین قادری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین یزد در گفت‌و‌گو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح آموزشی با عنوان «دانش خانواده و جمعیت» به منظور تبیین عوامل مؤثر در تشکیل، استحکام و تعالی خانواده، در آینده نزدیک، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد این طرح آموزشی اضافه کرد: این طرح با اولویت حضور جوانان در آستانه ازدواج و سایر علاقه‌مندان با هدف فراگیری مجموعه‌ای از دانش‌های شناختی، مهارتی و رفتاری پیش، حین و پس از ازدواج، همسرگزینی، همسرداری، نگاه به مسئله جمعیت، کنترل یا افزایش جمعیت، فرزندآوری و فرزندپروری، ارتباط با غیرهمجنس از منظر قرآن و روایات و... برگزار خواهد شد.

قادری بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۸ – ۰۳۵۳۶۲۲۷۵۷۶ تماس بگیرند.

همچنین مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد بیش از سه سال است که با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در سراسر استان یزد را در زمینه آموزش‌های قرآنی دریافت کرده است.

براین اساس این مؤسسه دوره‌هایی را در رشته‌های عمومی چون آموزه‌های قرآنی، فرهنگ عاشورایی، خانواده، آشنایی با تفسیر نماز، سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی، آشنایی با سیره نبوی، تفسیر آیات برگزیده قرآن و آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) ویژه کارکنان دولت برگزار می‌کند.

مؤسسه فرهنگی، هنری، قرآنی ثقلین در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی شاهزاده فاضل(ع)، کوچه ۲۳ پاکنژاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha