تسهیل زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تولید در کرمان ضروری است
کد خبر: 4097698
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

تسهیل زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تولید در کرمان ضروری است

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: توسعه فرهنگ تولید و اشتغال نیاز به تسهیل زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تولید، ایجاد زیرساخت‌های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه‌گذاران دارد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با اشاره به پایین بودن رتبه کسب و کار استان کرمان، گفت: توسعه فرهنگ تولید و اشتغال نیاز به تسهیل زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تولید، ایجاد زیر ساخت‌های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه‌گذاران دارد.

وی افزود: پیچیدگی پروسه‌های بروکراتیک، کاغذی بودن بسیاری از مراحل اداری و پروسه طولانی سرمایه‌گذاری، عدم تحقق کامل پنجره واحد سرمایه‌گذاری و قوانین متعارض از جمله مواردی است که بر فضای کسب و کار تأثیرگذار است.

حمیدی تأکید کرد: باید با این نگاه به استان کرمان نگریست که این استان ظرفیت‌هایی دارد که اگر به فعلیت برسند، می‌تواند شرق کشور را متحول کند لذا در این زمینه حمایت‌های حاکمیتی از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف ضروری است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: لزوم توجه ویژه به واحدهای دانش‌بنیان از دیگر وجوهی است که برای ارتقای جایگاه استان در حوزه فضای کسب و کار ضروری است.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: نکته ضروری دیگر به منظور ارتقای جایگاه استان کرمان در حوزه فضای کسب وکار این است که باید به‌جای انتظار از دولت، به ظرفیت‌های بخش خصوصی توجه لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha