فراخوان ثبت‌نام دوره‌های آموزشی تجوید و احکام میقات‌القرآن منتشر شد
کد خبر: 4097758
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

فراخوان ثبت‌نام دوره‌های آموزشی تجوید و احکام میقات‌القرآن منتشر شد

ثبت‌نام دوره‌های جدید تجوید و احکام مؤسسه میقات‌القرآن ویژه آقایان آغاز شد.

دوره تجویدمرتضی مخملباف، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت میقات‌القرآن در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام دور جدید تجوید و مداحی ویژه آقایان بزرگسال و نوجوان آغاز شده و تا 10 آذرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: قرآن‌آموزان در دوره تجوید سطح یک با لحن و لهجه عربی آشنا می‌شوند به طوری که به صورت اجمالی با نحوه ادای صحیح حروف عربی، با صفات و احکام حروف و کسب مهارت در تجوید عملی آشنا می‌شوند. قرآن‌آموزان در سطح دو تجوید با اجرای کامل‌تر نکات تجویدی در قرائت آشنا می‌شوند و سپس قرائت قرآن‌آموزان توسط استاد تعیین سطح می‌شود و قرآن‌آموز برای حضور در دوره‌ قرائت راهنمایی می‌شود.

مخملباف با اشاره به برگزاری کلاس اعتقادات و آموزش ادبیات عرب اضافه کرد: کلاس‌های آقایان روزهای زوج و پنجشنبه‌ها از ساعت 17 تا 20 در مؤسسه تشکیل می‌شود. همچنین کلاس بانوان در نوبت صبح در مؤسسه برقرار است.

وی ادامه داد: در کنار آن نیز دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن چون روخوانی، روان‌خوانی، قرائت و صوت و لحن نیز در حال برگزاری است.

مخملباف با اشاره به اینکه ثبت‌نام دوره‌های جدید کلاس‌های بانوان در آذرماه انجام می‌گیرد، ادامه داد: جلسه اعتقادی ویژه عموم بانوان و آقایان علاقه‌مند روزهای شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با موضوع «علم غیب» در حال برگزاری است.  

یادآور می‌شود، میقات‌القرآن در تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان (قلمستان)، پلاک 167 قرار دارد.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 55370517- 55390144 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha