قومیتی کردن اغتشاشات اخیر از اهداف دشمنان بود
کد خبر: 4098169
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
وزیر کشور در نشست با علمای شیعه و اهل‌سنت گلستان؛

قومیتی کردن اغتشاشات اخیر از اهداف دشمنان بود

وزیر کشور قومیتی کردن اغتشاشات اخیر را از اهداف دشمنان دانست و گفت: دشمن اهل تشیع و اهل تسننی می‌خواهد که در چارچوب فکری و برنامه آنها فعالیت کند نه کشوری که شیعه و سنی در آن برای حفظ اسلام متعهد هستند.

وحیدی وزیر کشور در نشست با علمای شیعه و اهل سنت گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، احمد وحیدی، وزیر کشور در شامگاه، ۱۷ آبان در نشست امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن گلستان که در استانداری گلستان برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم و زحمات نیروی انتظامی در کنترل آشوب‌های اخیر گفت: متاسفانه در آشوب‌های اخیر هدف دشمنان جوانان و دانش‌آموزان بودند که عده‌ای کمی از جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و وارد اغتشاشات شدند.

وزیر کشور علمای اهل‌سنت را عالمان با بصیرت دانست و گفت: احسنت برشما که در این شرایط بحرانی با بصیرت افزایی به آگاهی بخشی و روشنگری مردم پرداختید واین امر مهم نشان دهنده این است که علمای ما همواره پای انقلاب و آرمان آن هستند.

وحیدی با بیان اینکه تلاش دشمن این بود که اغتشاشات اخیر را قومیتی کند تا به اهداف خود دست برسد، افزود: آشوبگران در اغتشاشات اخیر در وسط میدان چند دسته بودند و برخی از آنها در در هشت کشور آموزش دیدند.

وزیر کشور بیان کرد: دشمنان و ابرقدرت نماها در هر کشوراسلامی که پا گذاشتند باعث ویرانی و جنگ و خونریزی شدند کشورهای از جمله سوریه، لیبی، افغانستان و عراق از جمله این کشورها هستند که جز ویرانی چیزی توسط دشمنان نداشته است اما ایران سوریه دوم نخواهد شد.

وحیدی با بیان‌اینکه منافقان تا کومله ها در اغتشاشات اخیر دخیل بودند که خدا را شکر دشمن تو دهنی محکمی خورد، تصریح کرد: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت‌ها وجود داشته باشد بلکه می‌خواهد ایرانی زیرسلطه آنها باشد.

وی به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه دشمن ایران قوی نمی‌خواهد اشاره کرد و گفت: دشمن اهل تشیع و اهل تسننی می‌خواهد که در چارچوب فکری و برنامه آنها فعالیت کند نه کشوری که شیعه و سنی در آن برای حفظ اسلام متعهد هستند.

انتهای پیام
captcha